2013. január 3., csütörtök

További spirituális film-ajánlók

Az első két film nagyon nagy hatású és az alapként szolgáló könyveket is ajánlom elolvasásra, neten is megtalálhatóak.

A következő 3 film linkjét és ajánlóját a szolgakurzus.blogspot.com oldalról vettem, köszönöm.

Jó filmnézést és fejlődést!


A Békés harcos útja (film)

A történet egy fiatalemberről, Dan Millman tornászról szól, aki végre el akarja érni, hogy értelme legyen a sikeres, ámde még mindig betöltetlen életének. Véletlenül találkozik a benzinkutas Socrates-szel, aki segít neki abban, hogy megtalálja önmagát. Ám sokszor nem lehet eldönteni, hogy mi játszódik a fiatal fiú fejében, és mi a valóságban.




Beszélgetések Istennel (film) 

"Hamarosan meghökkentő élményben lesz részed, kedves Barátom: tanúja lehetsz a párbeszédnek, amelyet Istennel folytattam. Igen, igen, tudom... Ez képtelenség. Az ember beszélhet Istenhez, de egész biztosan nem beszélgethet vele. Úgy értem, Istennek esze ágában sincs válaszolni. Legalábbis nem a szokásos, mindennapi formában. Pontosan így gondoltam én is. Aztán... megtörtént. Ezt "Szó" szerint értem..."
/Neale Donald Walsch/

1. rész



2. rész




A Jövő kezdete (film) 

Az iskolába érkező új tanár nem túl egyszerű házi feladattal lepi meg diákjait: váltsák meg a világot. Aki jó jegyet akar év végén, az tesz valamit, amitől jobbá válnak a dolgok. Ez persze csak vicc. De Trevor komolyan veszi. Fantasztikus tervet eszel ki, amely, ha beválik, fokozatosan tényleg mindent átalakíthat. Csupán három emberen kell segítenie hozzá, és meg kell ígértetnie velük, hogy köszönetképpen ők is segítenek három-három másik rászorulón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése