2013. január 3., csütörtök

Hova tovább 2013?

Már rég nem írtam a blogomra és úgy gondolom, hogy adós vagyok magamnak és az olvasóknak is azzal, amit felhalmoztam, láttam, hallottam, éreztem, hogy megosszam, így másoknak is segítve utukon és tájékoztatva az elkövetkezendőkről.

Hamarosan több írást, filmet is megosztok, melyek sorrendjében nincs szándékosság. Lehet sokan úgy gondolják, hogy a megosztásban, az "újraposztolásban" nincs semmi eredeti, én viszont azt gondolom, hogy a fontos és felemelő műveknek és információknak minél több helyen meg kell jelenniük, főleg mivel valódi spirituális dolgoknak nagyon kis tér van szentelve ebben a rengeteg szeméttel teli világhálón.

Végszóként: kívánom azt, hogy ez az év (mely remélem mindannyiunk számára minél rövidebb lesz) a valódi ébredés, a szellemi ugrás, a Felemelkedés éve lesz! Úgy legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése