2013. január 3., csütörtök

Felhőatlasz - film-ajánló

Nem vagyok nagy filmnéző, s lehet, hogy nem volt még elég türelmem hozzá vagy filmkultúrában, de a sűrített, mély, átérezhető, magyarra is lefordított spirituális filmeket (történettel) nagyítóval kell keresni (elég csak megnézni googleben a spirituális filmekre kiadott találati listát, amely hemzseg oldalanként az ismétlésektől és a lista nem áll több, mint 10 valódi spirituális filmből - nem sorolom ide a szerelemről szóló filmeket, csak az igazi, spirituális tudást átadókat).

Viszont valahol ajánlóként olvastam a címben említett filmről, melynek megnézés előtt utánanéztem, olvastam tökéletesen visszajöttek a kommentekben leírtak, mely szépen 2 táborra osztotta a filmet megnézőket. 

Egyik tábor az, amelyik megértette miről szól a film és milyen tudást lehet szerezni belőle, milyen tanulságokat lehet levonni és jónak tartja a filmet, másik tábor pedig ezt a részt nem értette meg, és így a filmet negatívan értékelte. Én az első tábort erősítem és amellett, hogy legfőbb szellemi, lelki mondanivalója miatt néztem meg, nem elhanyagolható a sokféle történet és kor, valamint a tájak szépsége és a film művészi látvány- és zenevilága is. Már csak ezért is érdemes megnézni a filmet.

Végezetül pedig mindenkinek megnézésre ajánlom (link lentebb), valamint álljon itt a hivatalos promószöveg:
"Hogyan hatnak egymásra az emberi életek, a tettek és azok következményei a múltból kiindulva a jelenen át egészen a jövőig? Minden mindennel összefügg? Akció, rejtély és romantika szövi át a történetet, melyben egy gyilkos hőssé alakul át, egy egyszerű jótett pedig forradalmat inspirál a távoli jövőben."

Online megnézhető:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése